
Dienst ICT
Zowel op de campus als via elektronische weg kunnen studenten beroep doen op ondersteuning van de dienst ICT.
- Via het servicepunt kan je problemen, suggesties en opmerkingen doorgeven.
- Op elke campus zijn helpdesk-medewerkers beschikbaar waar je tijdens de kantooruren terecht kan.
Problemen met ICT?
- Centrale contactpunt voor alle ICT-gerelateerde problemen: http://servicedesk.odisee.be
Beschikbaarheid service desk-medewerkers op de campussen
Campus | Lokaal | Tel | Dagen |
---|---|---|---|
Campus Aalst | 2Z38 | 053 72 71 32 | elke werkdag van 8u00 tot 17u00 |
Campus Brussel - T'Serclaes | A03 | 02 210 16 63 | elke werkdag van 8u00 tot 17u00 |
Campus Brussel - Terranova | Je kunt terecht op de Service Desk in TSerclaes | dinsdagnamiddag | |
Campus Dilbeek | P0201 | 02 210 16 63 | maandagvoormiddag en woensdagvoormiddag |
Campus Schaarbeek | Je kunt terecht op de Service Desk in TSerclaes | vrijdagvoormiddag | |
Campus Sint-Niklaas | 108 | 03 776 43 48 | elke werkdag van 8u tot 11u45 en van 12u30 tot 16u30 |
Technologiecampus Gent | A1T2 | 09 265 86 28 | elke werkdag van 8u00 tot 16u00 |
Beschikbaarheid ICTO-medewerkers op de campussen
voor de ondersteuning van
- de leeromgeving Toledo
- het studentenportaal
- nieuwe onderwijstechnologie
- gebruik van audio-visuele media in het onderwijs
Meer info over beschikbaarheid
Bij de start van het academiejaar
Hou er rekening mee dat bij de start van elk academiejaar vele problemen de kop opsteken en dat individuele reacties op gemelde problemen soms enige tijd op zich kunnen laten wachten omdat we aan een oplossing voor meerdere studenten werken. Controleer de ICT-berichten op het studentenportaal om op de hoogte te blijven van onze activiteiten.