Dienst ICT

Zowel op de campus als via elektronische weg kunnen studenten beroep doen op ondersteuning van de dienst ICT.

  • Via het servicepunt kan je problemen, suggesties en opmerkingen doorgeven.
  • Op elke campus zijn helpdesk-medewerkers beschikbaar waar je tijdens de kantooruren terecht kan.

Problemen met ICT?

Beschikbaarheid service desk-medewerkers op de campussen

 

Campus  Lokaal Tel Dagen
Campus Aalst  2Z38 053 72 71 32 elke werkdag van 8u00 tot 17u00  
Campus Brussel - T'Serclaes  A03 02 210 16 63 elke werkdag van 8u00 tot 17u00
Campus Brussel - Terranova Je kunt terecht op de Service Desk in TSerclaes   dinsdagnamiddag
Campus Dilbeek P0201 02 210 16 63 maandagvoormiddag en woensdagvoormiddag
Campus Schaarbeek  Je kunt terecht op de Service Desk in TSerclaes   vrijdagvoormiddag
Campus Sint-Niklaas 108 03 776 43 48 elke werkdag van 8u tot 11u45 en van 12u30 tot 16u30
Technologiecampus Gent A1T2  09 265 86 28 elke werkdag van 8u00 tot 16u00

 

Beschikbaarheid ICTO-medewerkers op de campussen

voor de ondersteuning van

  • de leeromgeving Toledo
  • het studentenportaal
  • nieuwe onderwijstechnologie
  • gebruik van audio-visuele media in het onderwijs

Meer info over beschikbaarheid

Bij de start van het academiejaar

Hou er rekening mee dat bij de start van elk academiejaar vele problemen de kop opsteken en dat individuele reacties op gemelde problemen soms enige tijd op zich kunnen laten wachten omdat we aan een oplossing voor meerdere studenten werken. Controleer de ICT-berichten op het studentenportaal om op de hoogte te blijven van onze activiteiten.