Dienst ICT

Zowel op de campus als via elektronische weg kunnen studenten beroep doen op ondersteuning van de dienst ICT.

  • Via het servicepunt kan je problemen, suggesties en opmerkingen doorgeven.
  • Op elke campus zijn helpdesk-medewerkers beschikbaar waar je tijdens de kantooruren terecht kan.

Problemen met ICT?

Beschikbaarheid service desk-medewerkers op de campussen

  • Campus Aalst
    • elke werkdag van 8u tot 17u
  • Campus Brussel
    • TSerclaes: elke werkdag van 8u tot 18u (gegarandeerd tot 17u)
    • Terranova: dinsdagnamiddag
  • Campus Dilbeek
    • maandagvoormiddag en woensdagvoormiddag
  • Campus Schaarbeek
    • vrijdagvoormiddag
  • Campus Sint-Niklaas
    • elke werkdag van 8u tot 11u45 en van 12u30 tot 16u30
  • Technologiecampus Gent
    • elke werkdag van 8u00 tot 16u00

    Beschikbaarheid ICTO-medewerkers op de campussen

    voor de ondersteuning van

    • de leeromgeving Toledo
    • het studentenportaal
    • nieuwe onderwijstechnologie
    • gebruik van audio-visuele media in het onderwijs

    Meer info over beschikbaarheid

    Bij de start van het academiejaar

    Hou er rekening mee dat bij de start van elk academiejaar vele problemen de kop opsteken en dat individuele reacties op gemelde problemen soms enige tijd op zich kunnen laten wachten omdat we aan een oplossing voor meerdere studenten werken. Controleer de ICT-berichten op het studentenportaal om op de hoogte te blijven van onze activiteiten.