Attesten en studentenkaart

  • Hoe en wanneer ontvang ik mijn attesten?

Na ontvangst van je formulier 'Aanvraag tot inschrijving' en de gevraagde documenten zal de dienst Studentenadministratie je inschrijving administratief verwerken.

Na de verwerking van je 'Aanvraag tot inschrijving' zal je via de post een aantal documenten ontvangen zoals een 3-delig attest van inschrijving, een attest voor de aankoop van een abonnement bij de NMBS en De Lijn, een rekeningoverzicht voor de vaste kost van je inschrijving, accountgegevens...

Omwille van duurzaamheidsredenen zal nadien alle communicatie via het studentenportaal verlopen.

  • Attesten zelf afdrukken

Als student kan je inloggen op Mijn loket en kan je zelf je inschrijvingsbewijs en een attest voor de NMBS aanvragen. Deze attesten worden dan verstuurd naar je Odiseemailadres.
Andere attesten kunnen aangevraagd worden bij de dienst Studentenadministratie van je campus.

  • Wanneer ontvang ik mijn studentenkaart?

Je studentenkaart wordt jou ten vroegste half september per post toegestuurd.

  • Wat indien ik mijn studentenkaart verlies?

De instelling kan niet aansprakelijk gesteld worden indien misbruik wordt gemaakt van een verloren kaart.

Je kan een nieuwe studentenkaart aanvragen bij de dienst Studentenadministratie en betaalt hiervoor 5 € bij aanvraag.